Długo myślałam nad tym, czy moje "wyzwanie" zasługuje na takie miano.
Jednak po przegraniu tylu odcinków myślę, że tak, bo łatwo nie jest, a trzeba się (w miarę xD) trzymać zasad :D
To wyzwanie jest napisane dla gry The Sims Historie z Bezludnej Wyspy, ale na upartego da się je rozegrać w TS2 :D
CEL
Dojście do 10 pokolenia.
ZASADY
2. Na początek nie masz żadnych funduszy, jedyne co możesz posiadać to:
*drzewa owocowe (nie możesz sadzić nowych, jeśli na parceli już jakieś były. Jeśli nie było żadnych lub było kilka jednego rodzaju, to możesz zostawić/kupić tylko po 1 sztuce każdego rodzaju),
*busz do sikania,
*sterta liści do spania.
Zasoby, które zostaną ci po zakupie powyższych musisz "odjąć". Niestety Insimenator nie odejmuje funduszy, więc musisz kupić jakieś dekoracje na taką kwotę i schować je simowi do wyposażenia.
3. Pierwszy partner naszego sima musi mieć z nim przynajmniej 2 "piorunki" chemii.
Jeśli sim jest wybitną jednostką i nie bierze byle czego, to warunkowo, po 4 dniach szukania może wybrać kogoś z mniejszą chemią.
4. Wszelkie fundusze, które otrzymasz po wprowadzeniu sima należy odjąć. Dla utrudnienia można także odejmować spadek. Jak to robić, patrz punkt 2.
5. Jeśli partner dorosłej simki umrze musisz znaleźć jej nowego męża. Wymóg dotyczy tylko dorosłych kobiet. Takie są zasady w plemieniu Wyspy.
Mężczyźni mogą, ale nie muszą mieć drugiej żony (warto zaznaczyć, że taka żona przyda się np. do rozmnażania, opieki nad dziećmi, zarabiania kasy). Mężczyźni mogą także mieć kilka żon naraz i niekoniecznie je kochać, ale to kosztuje 3000 zasobów za sztukę - taki "wymuszony" ślub można wziąć za pomocą tego łuku.
6. Pracę mogą posiadać tylko emeryci obu płci, dorośli mężczyźni, kobiety niedziedziczące i nastolatki obu płci oraz zwierzaki.
7. Bara-bara można robić tylko w związku małżeńskim, przez opcję starania się o dziecko, dla utrudnienia można je robić tylko jeden raz na jeden dzień.
8. W domu nie może mieszkać więcej niż 10 simów naraz. (Chyba, że nie ma kogo wyprowadzić, to wtedy musi być ich więcej, zwierzaki nie zaliczają się do tego limitu). Tu polecam moda na większą ilość simów w rodzinie. Wersja EP4 jest kompatybilna z Historiami.
9. Ponieważ na wyspie panują trudne warunki, nasi simowie mają skrócony czas życia. Dzieci szybciej dorastają, dorośli mają mało czasu, a dziadkowie szybciej umierają. Jaka to długość? Noworodek ma 2 dni, małe dziecko 2, dziecko 3, nastolatek 4, dorosły 12, emeryt ok 10.
Jak skrócić życie? Pobierz moją krótką długość życia - to zmodyfikowany mod od Merty.
10. Ciąża trwa 24 godziny. Tu się przyda mod na krótką ciążę (niestety nie wiem czy działa stabilnie w Historiach) lub przyśpieszenie ciąży przez Insimenator i edytor prokreacji (mikrofalówka).
11. Simka może umrzeć podczas narodzin dziecka - do tego potrzebujemy tego moda - ważne, zainstaluj tylko midgethetree_deathbychildbirth.package. Warto zapisywać grę przed narodzinami pierworodnego dziedzica, bo jeśli coś pójdzie nie tak przy jego narodzinach możesz ponownie wczytać parcelę.
12. Wszystkie choroby są śmiertelne dla simów, a na Wyspie nie ma lekarstw. Do tego potrzebujesz tego moda.
13. Simowie, którzy nie są dziedzicami muszą opuścić dom po osiągnięciu pełnoletności, jeśli w domu jest więcej niż 8 osób (zwierzaki się nie liczą). Jeśli jest ich mniej to nie jest to konieczne, ale muszą pracować. Tę zasadę jednak można dostosować pod siebie.
14. Wyprowadzonymi simami nie musisz grać. Ale możesz, Twój wybór :)
15. Każde pokolenie musi złożyć jedną ofiarę bożkowi Przemkowi. Bożek przyjmuje tylko nastolatków i to od Ciebie zależy, które z rodzeństwa pójdzie uszczęśliwić bożka. Od Ciebie również zależy, w jaki sposób sim ma umrzeć, ale im bardziej widowiskowy, tym lepiej.
Parcela może się zbugować, w grze często występuje błąd, przez który simowie tracą wolną wolę.
Dlatego w tym wyzwaniu WOLNO zmieniać parcelę mieszkalną.
Zanim zagrasz polecam przeczytać moje posty z tipami i modami do Historii z Bezludnej Wyspy :D
Tu łapcie link do części 1, 2 i 3.
Jeśli macie jakieś pytania - pytajcie śmiało!
Xao
*busz do sikania,
*sterta liści do spania.
Zasoby, które zostaną ci po zakupie powyższych musisz "odjąć". Niestety Insimenator nie odejmuje funduszy, więc musisz kupić jakieś dekoracje na taką kwotę i schować je simowi do wyposażenia.
3. Pierwszy partner naszego sima musi mieć z nim przynajmniej 2 "piorunki" chemii.
Jeśli sim jest wybitną jednostką i nie bierze byle czego, to warunkowo, po 4 dniach szukania może wybrać kogoś z mniejszą chemią.
4. Wszelkie fundusze, które otrzymasz po wprowadzeniu sima należy odjąć. Dla utrudnienia można także odejmować spadek. Jak to robić, patrz punkt 2.
5. Jeśli partner dorosłej simki umrze musisz znaleźć jej nowego męża. Wymóg dotyczy tylko dorosłych kobiet. Takie są zasady w plemieniu Wyspy.
Mężczyźni mogą, ale nie muszą mieć drugiej żony (warto zaznaczyć, że taka żona przyda się np. do rozmnażania, opieki nad dziećmi, zarabiania kasy). Mężczyźni mogą także mieć kilka żon naraz i niekoniecznie je kochać, ale to kosztuje 3000 zasobów za sztukę - taki "wymuszony" ślub można wziąć za pomocą tego łuku.
6. Pracę mogą posiadać tylko emeryci obu płci, dorośli mężczyźni, kobiety niedziedziczące i nastolatki obu płci oraz zwierzaki.
7. Bara-bara można robić tylko w związku małżeńskim, przez opcję starania się o dziecko, dla utrudnienia można je robić tylko jeden raz na jeden dzień.
8. W domu nie może mieszkać więcej niż 10 simów naraz. (Chyba, że nie ma kogo wyprowadzić, to wtedy musi być ich więcej, zwierzaki nie zaliczają się do tego limitu). Tu polecam moda na większą ilość simów w rodzinie. Wersja EP4 jest kompatybilna z Historiami.
9. Ponieważ na wyspie panują trudne warunki, nasi simowie mają skrócony czas życia. Dzieci szybciej dorastają, dorośli mają mało czasu, a dziadkowie szybciej umierają. Jaka to długość? Noworodek ma 2 dni, małe dziecko 2, dziecko 3, nastolatek 4, dorosły 12, emeryt ok 10.
Jak skrócić życie? Pobierz moją krótką długość życia - to zmodyfikowany mod od Merty.
10. Ciąża trwa 24 godziny. Tu się przyda mod na krótką ciążę (niestety nie wiem czy działa stabilnie w Historiach) lub przyśpieszenie ciąży przez Insimenator i edytor prokreacji (mikrofalówka).
11. Simka może umrzeć podczas narodzin dziecka - do tego potrzebujemy tego moda - ważne, zainstaluj tylko midgethetree_deathbychildbirth.package. Warto zapisywać grę przed narodzinami pierworodnego dziedzica, bo jeśli coś pójdzie nie tak przy jego narodzinach możesz ponownie wczytać parcelę.
12. Wszystkie choroby są śmiertelne dla simów, a na Wyspie nie ma lekarstw. Do tego potrzebujesz tego moda.
13. Simowie, którzy nie są dziedzicami muszą opuścić dom po osiągnięciu pełnoletności, jeśli w domu jest więcej niż 8 osób (zwierzaki się nie liczą). Jeśli jest ich mniej to nie jest to konieczne, ale muszą pracować. Tę zasadę jednak można dostosować pod siebie.
14. Wyprowadzonymi simami nie musisz grać. Ale możesz, Twój wybór :)
15. Każde pokolenie musi złożyć jedną ofiarę bożkowi Przemkowi. Bożek przyjmuje tylko nastolatków i to od Ciebie zależy, które z rodzeństwa pójdzie uszczęśliwić bożka. Od Ciebie również zależy, w jaki sposób sim ma umrzeć, ale im bardziej widowiskowy, tym lepiej.
WAŻNE
Jeśli grasz w Historie z Bezludnej Wyspy
Parcela może się zbugować, w grze często występuje błąd, przez który simowie tracą wolną wolę.
Dlatego w tym wyzwaniu WOLNO zmieniać parcelę mieszkalną.
Zanim zagrasz polecam przeczytać moje posty z tipami i modami do Historii z Bezludnej Wyspy :D
Tu łapcie link do części 1, 2 i 3.
Jeśli macie jakieś pytania - pytajcie śmiało!
Xao
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz