Kolory oczu - podmianki i soczewki

Siema!

Dzisiaj będzie o podmiankach, bo często dostaje o nie pytania.


Jeśli chodzi o oczy to od lat korzystam z oczu od Shady - Sparkling Eyes

Używam i defaultów, i dodatkowych kolorów.







Ania z Legacy miała fioletowe oczy z tego zestawu :)

Tutaj łapcie nazwy plików, do którego są przypisane dane kolory, gdybyście chcieli tylko wybrane kolory dodać:





Ważne info!

Jeśli dodajecie nowe kolory oczu do gry (nie mówię o wersjach default/zamiennikach, te można dowolnie zamieniać, usuwać) i dacie je jakiemuś simowi to wyjęcie tych kolorów z folderu Downloads "zepsuje" wygląd sima. Dostanie on "pusty" kolor oczu, który jest domyśli dla skina. Dla Maxisowego skina będzie to kolor brązowy. Da się to naprawić, możecie o tym poczytać tu.


Soczewki

Stworzyłam także soczewki w kolorze brązowym, jasnoniebieskim, niebieskim i zielonym. Są zrobione na bazie tych soczewek.

Możecie je pobrać stąd. Aby użyć ich w grze zmień wygląd sima w lustrze, soczewki znajdziesz w kategorii makijażu na całą twarz.


Zdecydowanie są to moje ulubione oczy i tak się do nich przyzwyczaiłam, że nie jestem w stanie grać z innymi. 
Ale strasznie mnie wkurzało, że nie podmieniają one oczu wilkołaka, simorośli czy wampira.
Dlatego sama zrobiłam podmiankę! Co prawda na podstawie innego moda, bo nie umiem sama od zera tworzyć cc. Ale jednak :D
Dla osób, które chciałyby same wykonać podmianki oczu dla postaci nadnaturalnych - gra nie zamienia tylko koloru oczu, ale także skin. A dokładnie skin z twarzy. I oczy są tylko jego częścią. 

Jeśli chcecie sobie podmienić oczka nadnaturalnych - łapcie linka

Tak prezentują się w grze "moje" zamienniki:







Zrobiłam też trochę nowych kolorów oczu, ale muszę ogarnąć miniaturki do nich.
Mam też wersję "soczewkową", ale ona również musi zostać doszlifowana przed publikacją.

I strasznie korciło mnie dorobienie oczu dżina, tak do kompletu. Więc musiałam je zrobić! Do wyboru są dwie wersje - zielone oczy lub fioletowe:



Tu pobierzecie zielone - link



Tu pobierzecie fioletowe - link

Mam nadzieję, że te podmianki Wam się przydadzą, a moje propozycje dla nadnaturalnych Wam się spodobały :D

Xao

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz