Poziomy karier / kariery NPC


Siema!

W końcu udało mi się ujednolicić i dopieścić mod na poziomy karier oraz kariery NPC.
Oryginalny mod pokazujący poziomy znajdziecie tu - Link
Przed edycją zrobiłam głosowanie jaką wersję powinnam finalnie zostawić.
Większością głosów wygrała wersja z nawiasami!

A takie były do wyboru (lvl to ta oryginalna) :








Możecie pobrać spolszczonego moda stąd - Link

Ważna sprawa - działa on tylko dla polskiej wersji językowej. Proszę czytać pliki, które dołączam do modów.
Z istotnych zmian - poprawiłam parę błędów, które wyłapałam - Medium to Medium, Prestidigitator to Iluzjonista.
Tak więc wszystkie moje przyszłe mody "karierowe" będą dostosowane pod te oznaczenia poziomów :)
Zaczęłam od przerobienia mojego starego tłumaczenia karier NPC.
Poprawiłam także błąd z poziomem Stażystka u emerytów - teraz jest poprawnie Stażysta.


Oryginalną, angielską wersję znajdziecie tutaj - Link i Link

Nie jest to tłumaczenie doskonałe, zdaję sobie z tego sprawę.
O tym modzie mówiłam więcej w tym filmie:




Od siebie do tego moda dodałam w niektórych karierach inne nazwy poziomów (głupio jednak by było być sprzątaczką na 10 poziomie...). I zmieniłam stawki oraz dni pracy (w oryginale simowie zarabiali grosze ._. Dostosowałam wysokość wypłat mniej więcej pod te Maxisowe kariery).

Dodałam także wersje męskie zawodów i żeńskie.

Moje tłumaczenie i przeróbkę możecie znaleźć tutaj - Link

Ważne - jeśli gracie na angielskiej wersji nie dostaniecie nowych opisów, ale będziecie mieć zmienione stawki i dni pracy.

Z tym modem poziomy wyglądają tak:




Może w przyszłości wezmę się za miniaturki i uda mi się zrobić je w stylu Maxis Match.

Zanim wrzucicie jakikolwiek mod czytajcie instrukcje.
Najważniejsza rzecz, to wywalić poprzednie wersje przed zainstalowaniem nowych!
Jeśli jakiemuś simowi dacie karierę z modów to tej kariery już nie możecie wyrzucić z gry! 
Spowoduje to uszkodzenie parceli! Źródło





Moje tłumaczenia mają ten sam numer GUID dzięki czemu podmieniają te oryginalne pliki.
Możecie je bez obaw brać do siebie, jeśli macie ich angielską wersję i chcecie spolszczenia :)
Mam nadzieję, że Wam mody się przydadzą i nie będziecie mieć z nimi żadnego problemu :D


Xao

2 komentarze:

  1. Wstawiłaś dwa razy link do karier NPC, nie ma opcji pobrania poziomów karier

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już naprawiam!
      Jeszcze wrzucę tu link https://drive.google.com/open?id=1muAgFoySUD5Egx7igesEUD_r72NtslNs

      Usuń